/
Τρόποι αποστολής

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για να εκτελεστεί η αγορά προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας (E-Shop) θα πρέπει να ακολουθηθούν από τον χρήστη/αγοραστή τα εξής βήματα:

1ο Επιλογή προϊόντων – προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αγορών.  

2ο Επισκόπηση παραγγελία

3ο Επιβεβαίωση στοιχείων χρήστη, τρόπου αποστολής και τρόπου πληρωμής.

4ο Επιβεβαίωση παραγγελία

5ο Επιβεβαίωση ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε επιτυχώς

6ο Αποστολή

ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Οι τιμές πώλησης των προϊόντων MyPrestige σε Ευρώ που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχείρησής μας, είναι οι ισχύουσες την στιγμή της τοποθέτησης της παραγγελίας από τον αγοραστή, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ και τυχόν άλλων φόρων. Oι τιμές δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής. Οι τιμές πώλησης των προϊόντων μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από την Επιχείρησή μας. Τυχόν προσφορές στα προϊόντα και στις τιμές, ισχύουν όσο υπάρχουν στην ιστοσελίδα και όσο υπάρχει απόθεμα.

Ειδικά για τα CUSTOM MADE προϊόντα μας, η τιμή πώλησή τους προσδιορίζεται αφού πρώτα κοστολογήσουμε την πολυπλοκότητα τους, τον χρόνο που απαιτείται για τη δημιουργία τους καθώς και το κόστος των υλικών κατασκευής τους. Η τελική τιμή του εκάστοτε CUSTOM MADE προϊόντος θα σας επικοινωνηθεί μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Τα προϊόντα αποστέλλονται σε 3 – 6 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας μέσω COURIER CENTER εκτός από περιόδους αιχμής ή προσωρινής έλλειψης. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 8 εργάσιμες μέρες. Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών.

Ρητά διευκρινίζεται ότι τα ανωτέρω δεν ισχύουν για τα CUSTOM MADE προϊόντα μας, για τα οποία ο χρόνος παράδοσης θα προσδιορίζεται κατόπιν συνεννόησης μαζί σας.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ:

Αποστολή στο χώρο του χρήστη/πελάτη: Η παραγγελία αποστέλλεται στο χώρο που θα μας υποδείξει ο πελάτης με Courier Center ή με άλλη μεταφορική εταιρία της επιλογής του πελάτη με δική του επιβάρυνση.

Παραλαβή από Τοπικό Γραφείο Courier Center: για απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ:

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες.

Για παραγγελίες έως του ποσού των 70€, τα έξοδα αποστολής για την Ηπειρωτική Ελλάδα είναι 3.9 ευρώ, ενώ για δυσπρόσιτες περιοχές 6,5 ευρώ

Για αγορές άνω του ποσού των 70€ η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. 

Όταν ο τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή, υπάρχει extra χρέωση 4 ευρώ.

Για παραγγελίες άνω των 2 κιλών και ογκώδη πακέτα προηγείται συνεννόηση με το  www.myprestige.gr λόγω της διαφοροποίησης των εξόδων αποστολής. 

Για τα βαριά αντικείμενα η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών (παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου). Στην περίπτωση αυτή δεν είναι διαθέσιμη η αντικαταβολή. Θα πρέπει να προηγηθεί η εξόφληση της παραγγελίας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. 

Όλες οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να αποσταλεί η παραγγελία στον πελάτη θα πρέπει να ισχύει ο αριθμός τηλεφώνου που δήλωσε για να μπορεί η Επιχείρησή μας, σε περίπτωση που χρειαστεί, να επικοινωνήσει μαζί του αναφορικά με την παράδοση της παραγγελίας του.

ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η μη ολοκλήρωση της παραγγελία μπορεί να γίνει για τους κάτωθι λόγους:

Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με το κατάστημα.

Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.

Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της επιχείρησής μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία με τον πελάτη (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή για παράδειγμα τα στοιχεία που έχει καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.